BILANS 2022 - podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2022, środki trwałe i leasing oraz projektowane zmiany na 2023 rok
Informacje organizacyjne
Kiedy i gdzie
|
|
|
Cenny netto
|
|
|
Więcej info
|
|
|
Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
- możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
- istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
- pokój jednoosobowy za dopłatą
- masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia
Hotel LOGOS to wyjątkowe połączenie regionalnego stylu architektonicznego z nowoczesnym wystrojem o elementach góralskiego folkloru, wysokim standardzie i niepowtarzalnej atmosferze, gdzie można oddać się zarówno chwilom relaksu, jak i pracy.
Do Państwa dyspozycj hotel oferuje:
- komfortowe pokoje
- wyśmienite jedzenie będące połączeniem wielu smaków
- kameralną Strefa Wellness & Spa
- nowoczesne sale konferencyjne
- kawiarnia/drink bar z tarasem widokowym na Giewont
- ciekawy wystrój wnętrz, nawiązujący do regionalnych wzorów
- piękne otoczenie, ciepła rodzinna atmosfera oraz tradycyjna góralska gościnność
- gwarancja wypoczynku w ciszy i spokoju dzięki lokalizacji w pobliżu parku miejskiego, a zarazem w niewielkiej odległości od Krupówek
- bliskość szlaków turystycznych m.in. Doliny Białego i Strążyskiej oraz atrakcji zakopiańskich takich jak Wielka Krokiew, Muzeum Tatrzańskie, Willi Koliba czyli Muzeum Stylu Zakopiańskiego
„3. PIĘTRO” to kameralna kawiarnia z tarasem widokowym, w której można odpocząć od zgiełku Krupówek i poczuć się jak w domu. Naszym największym atutem jest przepiękny widok na Tatry, który można podziwiać smakując wyśmienite napoje i wypieki Szefa
kuchni.
Kameralna Strefa SPA, czekająca na naszych Gości stanowi azyl od zgiełku i tempa współczesnego świata.
Szeroka gama zabiegów oraz masaży pozwala na zasłużony relaks, gwarantując równocześnie poprawę kondycji ciała i umysłu.
sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna
Strefa Wellness & SPA oferuje – bezpłatnie dla uczestników szkolenia:
- Łaźnię parową
- Saunę fińską
- Jacuzzi
- Studio cardio
- Siłownię
temat 1:
Podatek VAT - zmiany na 2022/2023 rok
prawidłowe rozliczenia podatku VAT w 2022 roku oraz zmiany od 2023 roku
Program:
- Zmiany obowiązujące od 01.01.2022r.:
- warunki jakie podatnik musi spełnić, aby mógł skorzystać z opcji opodatkowania wybranych usług finansowych,
- terminale płatnicze a kasy on-line,
- Faktura ustrukturyzowana – od 01.01.2022r.
- definicja faktury ustrukturyzowanej,
- moment wystawienia i otrzymania faktury,
- wystawianie faktur w KSeF w ramach stosowanych dotychczas sposobów fakturowania,
- uprawnienia osób upoważnionych do wystawiania i otrzymywania faktur, oraz obowiązek przekazania informacji o tych osobach organom podatkowym,
- kontrola i archiwizacja dokumentów w systemie KSeF.
- faktury korygujące, duplikaty, noty korygujące,
- Zasady i terminy wystawiania faktur
- na kim spoczywa obowiązek wystawienia faktury i w jakich sytuacjach,
- „pusta faktura” i jej skutki,
- „refakturowanie”, (data sprzedaży, data powstania obowiązku podatkowego i data wystawienia refaktury, refakturowanie świadczeń złożonych np. media przy wynajmie, leasingu, stawki podatkowe, podatek od nieruchomości),
- faktury dokumentujące otrzymanie zaliczki, zadatku, przedpłaty,
- w jakich sytuacjach otrzymanie zaliczki nie rodzi obowiązku rozliczenia podatku,
- dokumentowanie importu usług, zakupu towarów gdzie podatnikiem jest nabywca oraz WNT
- faktura korygująca a nota korygująca, zbiorcza faktura korygująca, faktury zwiększające i obniżające podstawę opodatkowania, dokumentowanie rabatów pośrednich,
- duplikat faktury, faktury do paragonów, dokumenty uznawane za faktury,
- różnica między „anulowaniem” dokumentu a jego korektą do „zera”,
- wystawianie faktur do paragonów, konsekwencje za ich błędne wystawienie,
- Data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego
- określenie daty powstania obowiązku podatkowego,
- co oznacza pojęcie data wykonania usługi lub wydania towaru,
- data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego,
- w jakich sytuacjach wystawienie faktury oznacza obowiązek zapłaty podatku VAT,
- JPK w 2022 r.
- ewidencjonowanie paragonów z NIP do kwoty 450 zł uznanych za faktury uproszczone,
- faktury dokumentujące przejazd autostradą płatną lub przejazd na dowolną odległość, wystawianych w formie biletu jednorazowego przez podatników uprawnionych do świadczenia usług polegających na przewozie osób: kolejami normalnotorowymi, taborem samochodowym, statkami pełnomorskimi, środkami transportu żeglugi śródlądowej i przybrzeżnej, promami, samolotami i śmigłowcami,
- oznaczenia w zakresie grup towarów i usług (GTU) oraz kodów procedur,
- korekta „in minus” podatku naliczonego,
- usunięcie ze struktury JPK kodu „MPP”, „SW” i „EE”
- korekta ewidencji lub deklaracji a „czynny żal”
- Zmiany w podatku VAT na 2023 rok - Slim_VAT 3
- Prawo do odliczenia VAT:
- zasady i terminy rozliczania podatku naliczonego,
- przypadki w jakich nie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego,
- możliwość (przy spełnieniu określonych warunków) odliczenia podatku naliczonego od zakupionych usług noclegowych,
- gastronomia, catering a odliczenie VAT – zasada stałości (wyrok TSUE), usługi turystyki
- zasada neutralności (wyrok TSUE),
- należyta staranność, dobra wiara a rozliczenie podatku naliczonego.
- Ulga na złe długi (stan po zmianach od 01.10.2021r.), sprzedaż nieruchomości:
- termin w jakim sprzedający uprawdopodabnia nieściągalność wierzytelności,
- warunki korzystania z ulgi na złe długi,
- obowiązki nabywcy,
- ulga na złe długi a termin płatności,
- wyroki TSUE w sprawie warunków umożliwiających zastosowanie ulgi,
- sprzedaż nieruchomości – opcja opodatkowania
- zmiany obowiązujące od 01.10.2021r.
- wyrok TSUE w zakresie pierwszego zasiedlenia,
- Biała lista, split payment, odpowiedzialność solidarna a limit 15000:
- limit 15000 dla celów odpowiedzialności solidarnej, split payment oraz „białej listy”, wartość faktury a wartość transakcji,
- potrącenie, kompensata a split payment,
- sposób zapłaty split payment i „biała lista”,
- rozliczenia podatnika z agencją celną,
- obowiązkowy MPP a koszty uzyskania przychodu na gruncie podatku dochodowego,
- możliwości w zakresie weryfikowania wiarygodności kontrahenta,
- konsekwencje podatkowe dokonania zapłaty należności wynikającej z faktury bez pośrednictwa rachunku płatniczego lub na rachunek nieujęty w wykazie w podatku VAT oraz CIT i PIT,
- terminy i miejsce składania zawiadomienia (7 dni)
- odpowiedzialność solidarna w trybie przepisów ordynacji podatkowej oraz ustawy o VAT - warunki po spełnieniu których instytucja ta nie ma zastosowania,
- Transakcje wewnątrzwspólnotowe
- warunki jakie należy spełnić aby można było uznać, iż doszło do przemieszczenia towarów,
- wykaz dokumentów potwierdzających przemieszczenie towarów do innego państwa członkowskiego,
- rola informacji podsumowującej,
- transakcje wielostronne, definicja podmiotu pośredniczącego,
- Eksport i import towarów oraz zaliczka w eksporcie:
- rozliczanie zaliczki w eksporcie towarów od 2021 r.:
- warunek wywozu towarów w terminie 6 miesięcy,
- sytuacje w jakich termin ten nie obowiązuje,
- eksport pośredni i bezpośredni,
- terminy rozliczenia eksportu w przypadku braku dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza UE,
- warunki spełnienie których umożliwia rozliczenie importu towarów w trybie uproszczonym, dane dokumentu SAD w imporcie wykazywane w JPK,
- rozliczanie zaliczki w eksporcie towarów od 2021 r.:
- Nieodpłatne świadczenia:
- darowizna towarów (próbki, towary niskiej wartości, alkohol),
- nieodpłatne świadczenie usług,
- dokumentacja,
- bony jednego i różnego przeznaczenia,
- Dyskusja – odpowiedzi na pytania słuchaczy.
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletni pracownik organów podatkowych. W okresie pracy w Izbie Skarbowej we Wrocławiu trener Ministra Finansów z zakresu podatku VAT, integracji europejskiej, komunikacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji. Przeprowadził ponad 2 tysiące szkoleń i wykładów z zakresu podatku od towarów i usług, których uczestnikami byli pracownicy organów podatkowych, doradcy podatkowi, pracownicy pionów ekonomiczno – księgowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz jednostek samorządu terytorialnego. Autor lub współautor publikacji związanych z problematyką podatku VAT. Jest osobą wysoce komunikatywną o ogromnym doświadczeniu i nie kwestionowanej wiedzy. Stały współpracownik naszej firmy.
temat 2:
Podatki dochodowe CIT, PIT w 2022r. z uwzględnieniem zmian od lipca 2022, rozliczenia podatkowe oraz planowane zmiany na 2023 rok
<
Program:
- Zmiany w podatku dochodowym od osób fizycznych PIT od 1 lipca 2022 r.
- Likwidacja tzw. ulgi dla klasy średniej.
- Obniżenie stawki podatku dochodowego od osób fizycznych w pierwszym przedziale skali z 17% do 12%. Przepisy przejściowe dotyczące obliczania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od dochodów z działalności gospodarczej itp. za okresy od czerwca 2022 r. i poboru zaliczek przez płatników.
- Wprowadzenie możliwości opodatkowania dochodów osiągniętych w 2022 r. według skali podatkowej w przypadku podatników, którzy przed 1 lipca 2022 r. stosowali stawkę liniową lub ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, pod warunkiem zawiadomienia o tym wyborze naczelnika US w ustawowym terminie.
- Skreślenie art.53a updof tzn. zniesienie odroczenia poboru zaliczki i obowiązku podwójnego obliczania przez płatnika zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych według starych i nowych przepisów.
- Wprowadzenie przepisów doprecyzowujących zasady ustalania podstawy wymiaru składki na ubezpieczenie zdrowotne osób prowadzących działalność gospodarczą, zmiany w zakresie objęcia składką zdrowotną osób otrzymujących wynagrodzenia na podstawie aktu powołania i prokurentów.
- Wprowadzenie możliwości zaliczania do kup lub odliczania od dochodu (przychodu) bądź zaliczki uproszczonej składek na ubezpieczenie zdrowotne zapłaconych przez podatników stosujących stawkę liniową lub opodatkowanych ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych, w ramach ustawowych limitów.
- Nowe zasady rozliczania osób samotnie wychowujących dzieci.
- Pozostałe zmiany.
- Zmiany w podatkach dochodowych od osób fizycznych i prawnych (PIT i CIT) od 1 stycznia 2023 r.
- Nowe zasady (terminy) zaliczania do kup składek na ubezpieczenia społeczne, w części finansowanej przez płatnika składek, od wynagrodzeń ze stosunku pracy.
- Zniesienie regulacji, w podatku dochodowy od osób prawnych, w zakresie wyłączenia z kup kosztów stanowiących ukrytą dywidendę.
- Odroczenie obowiązku przesyłania, w formie elektronicznej, ksiąg i ewidencji do urzędu skarbowego.
- Zmiany w zakresie poboru zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatników od wynagrodzeń ze stosunku pracy, z umów zlecenia, o dzieło itp., nowe zasady pomniejszania zaliczek o kwotę zmniejszającą podatek i nie pobierania zaliczek przez płatników.
- Rozszerzenie uprawnień płatnika do składania wniosku o stwierdzenie nadpłaty, w przypadku poboru zryczałtowanego podatku dochodowego.
- Wydłużenie terminów do składania oświadczeń przez płatnika w przypadku poboru podatku u źródła z tytułu należności wypłacanych podmiotom zagranicznym.
- Wprowadzenie czasowego zwolnienia z obowiązku rozliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego przez spółki oraz podatkowe grupy kapitałowe, które w roku podatkowym poniosły stratę albo osiągnęły udział dochodów w przychodach w wysokości nie większej niż 2%.
- Zmiany w zakresie rozliczania kosztów finansowania dłużnego, ograniczenia w zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów odsetek np. od pożyczek, kredytów itp.
- Zmiany w zakresie rozliczania podatku od przerzuconych dochodów w wysokości 19%, w przypadku wybranych transakcji z niektórymi podmiotami powiązanymi.
- Zmiany w zakresie cen transferowych w przypadku transakcji z rajami podatkowymi (podwyższenie progów dokumentacyjnych, zniesienie obowiązku sporządzania lokalnej dokumentacji cen transferowych w przypadku tzw. pośrednich transakcji rajowych itp.).
- Podwyższenie do 1,5% kwoty podatku dochodowego od osób fizycznych przekazywanej na rzecz organizacji pożytku publicznego.
- Objęcie ubezpieczeniami społecznymi i ubezpieczeniem zdrowotnym komplementariuszy w spółkach komandytowo – akcyjnych.
- Wprowadzenie obowiązku zwrotu przez naczelnika US różnicy podatku dochodowego od osób fizycznych, jeżeli podatek należny za 2022 r. wynikający z zeznania rocznego będzie wyższy od hipotetycznego podatku należnego za 2022 r.
- Wydłużenie terminu do złożenia zeznania rocznego przez podatników opodatkowanych ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych i zmiana terminu do wpłacania podatku za ostatni miesiąc lub kwartał roku podatkowego.
- Opodatkowanie tzw. „najmu prywatnego” wyłącznie w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
- Definitywne zniesienie możliwości amortyzowania budynków mieszkalnych, lokali mieszkalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego oraz prawa do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej.
- Zmiany w zakresie ulgi na prace badawczo rozwojowe, wprowadzenie możliwości pomniejszania zaliczek pobranych przez płatnika o kwotę nieodliczonej od dochodu ulgi na prace badawczo rozwojowe.
- Pozostałe zmiany.
- Bieżące problemy i zagadnienia.
- Zasady zaliczania do kup strat z tytułu sprzedaży wierzytelności.
- Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, reklamę, sponsoring, udział w targach i imprezach reklamowych oraz sprzedaż premiową. Obowiązek składania PIT – 11 w przypadku nieodpłatnych świadczeń dla kontrahentów oraz sytuacje, w których firmy nie muszą składać tych informacji.
- Zasady zaliczania podatku VAT należnego i naliczonego do kosztów uzyskania przychodów.
- Koszty egzekucji i postępowania sądowego, kary umowne, odszkodowania, naprawy gwarancyjne, rękojmia za wady - warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów.
- Świadczenia na rzecz pracowników,. – zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, wydatki nie stanowiące kosztów podatkowych, zasady opodatkowania przychodów u pracowników, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
- Pozostałe zagadnienia.
- Odpowiedzi na pytania uczestników.
Współpracę m.in. z: INFOR, C.H. Beck, Hubertus, Darschlung und Vaschover, Wiedza i Praktyka, UNIA-PRESS.
Publikacje ksiązkowe z dorobku Tomasza Wojewody:
- „Leasing w aspekcie podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług”,
- „Koszty w podatkach dochodowych”,
- „Świadczenia na rzecz pracowników w aspekcie podatkowym”,
- „VAT naliczony i należny – wybrane zagadnienia”.
Stały współpracownik naszej firmy.
temat 3:
Bilans 2022
sprawozdania finansowe za 2022 rok oraz środki trwałe i leasing
Program:
- Wprowadzenie
- Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 oraz 2022.
- Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
- Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
- Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
- Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
- Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
- Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
- Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
- Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
- Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
- Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po zmianach 2022
- Sprawozdanie finansowe za 2022 - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
- Wprowadzenie
- Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
- Wpływ wojny w Ukrainie
- Wpływ COVID-19
- Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
- Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
- Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2022 rok
- Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
- Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
- Bilans
- Struktura bilansu
- Zasady wyceny
- Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
- Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
- Rachunek zysków i strat
- Struktura rachunku zysków i strat
- Wariant porównawczy a kalkulacyjny
- Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
- Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
- Przychody oraz koszty finansowe
- Rachunek przepływów pieniężnych
- Struktura
- Obowiązek sporządzania
- Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
- Rodzaje przepływów pieniężnych
- Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
- Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
- Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
- Zestawienie zmian w kapitale własnym
- Dodatkowe informacje i objaśnienia
- Wprowadzenie
- Inwentaryzacja
- Terminy przeprowadzenia
- Metody inwentaryzacji
- Spis z natury
- Potwierdzenie sald
- Weryfikacja dokumentów
- Rozliczenia inwentaryzacji
- Wycena
- Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
- Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
- Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
- Zasada ostrożnej wyceny
- Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
- Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
- Wartość podatkowa aktywów
- Wartość podatkowa zobowiązań
- Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
- Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym
- Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
- Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
- Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
- Środki trwałe w budowie
- Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
- Nabycie środków trwałych niskocennych
- Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
- Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
- Remonty
- Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
- Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
- Odłączenie części składowej środka trwałego
- Amortyzacja środków trwałych
- Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
- Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
- Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
- Metody amortyzacji
- Weryfikacja okresu użyteczności
- Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
- Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
- Zakończenie okresu amortyzacji
- Likwidacja środka trwałego.
- Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
- Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
- Podstawowe definicje
- Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
- Aspekty prawa podatkowego
- Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
- Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
- Amortyzacja środków trwałych w leasingu
- Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
- Case study – przykłady
- Dyskusja i zakończenie.
Hotel LOGOS to wyjątkowe połączenie regionalnego stylu architektonicznego z nowoczesnym wystrojem o elementach góralskiego folkloru, wysokim standardzie i niepowtarzalnej atmosferze, gdzie można oddać się zarówno chwilom relaksu, jak i pracy.
Do Państwa dyspozycj hotel oferuje:
- komfortowe pokoje
- wyśmienite jedzenie będące połączeniem wielu smaków
- kameralna Strefa Wellness & Spa
- nowoczesne sale konferencyjne
- kawiarnia/drink bar z tarasem widokowym na Giewont
- ciekawy wystrój wnętrz, nawiązujący do regionalnych wzorów
- piękne otoczenie, ciepła rodzinna atmosfera oraz tradycyjna góralska gościnność
- gwarancja wypoczynku w ciszy i spokoju dzięki lokalizacji w pobliżu parku miejskiego, a zarazem w niewielkiej odległości od Krupówek
- bliskość szlaków turystycznych m.in. Doliny Białego i Strążyskiej oraz atrakcji zakopiańskich takich jak Wielka Krokiew, Muzeum Tatrzańskie, Willi Koliba czyli Muzeum Stylu Zakopiańskiego
„3. PIĘTRO” to kameralna kawiarnia z tarasem widokowym, w której można odpocząć od zgiełku Krupówek i poczuć się jak w domu. Naszym największym atutem jest przepiękny widok na Tatry, który można podziwiać smakując wyśmienite napoje i wypieki Szefa
kuchni.
Kameralna Strefa SPA, czekająca na naszych Gości stanowi azyl od zgiełku i tempa współczesnego świata.
Szeroka gama zabiegów oraz masaży pozwala na zasłużony relaks, gwarantując równocześnie poprawę kondycji ciała i umysłu.
sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna
Strefa Wellness & SPA oferuje – bezpłatnie dla uczestników szkolenia:
- Łaźnię parową
- Saunę fińską
- Jacuzzi
- Studio cardio
- Siłownię
- 3 wykłady
- materiały szkoleniowe,
- 3 noclegi w pokojach 2osobowych z łazienkami,
- pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
- teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,
oraz
- korzystanie z centrum SPA w hotelu.
Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.
DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!
Terminy
- Od 25 październik do 28 październik